Abantwana of Ubombo - Rhodesian ridgeback

Krajská výstava Hradec Králové

20.06.2011 11:32

Na naší domácí půdě jsem nečekala žádné zázraky, faleška je momentálně v "nejlepším" a s Elou to dost mává. Výstava se opět konala v kempu a tentokrát bylo zázemí oproti minulému roku na mnohem lepší úrovni. V našem kruhu se konala i klubová výstava ruského černého teriéra, v zastoupení velice pěkných psů, a tak chvilku trvalo než přišla řada na ridgebacky. V kruhu byla Ela špičková. Předvedla se bez jediného zavrtění, nechala se bez problémů změřit, zkontrolovat snad všechny zuby a při tom se stále dokázala dívat jen na mě. Pan rozhodčí Václavík nám zadal V1, Vítěz třídy, Krajský vítěz. :-) Poprvé jsme měli nastoupit do závěrečných kruhů. Byla jsem vážně překvapená, že se nám to podařilo, jak jsem psala výš, ta faleška nám v tomhle moc nepomáhá. Mám obrovskou radost ještě teď. Do odpoledních soutěží utekla ještě dlouhá doba, a tak na nás všech i Ele byla znát únava. Do toho se pěkně zamračilo a začalo trochu pršet. Jenže když jsme šli na řadu my, opakovalo se to samé co na klubovce KCHRR. Ela chvilku nepostála v klidu a to na ní spadlo asi "10 kapek". :-( Za to ale moc pěkně běhala jak dopoledne, tak odpoledne a udělala mi obrovskou radost!!

FOTKY

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode